21 november 2006

Då är man hemma från skolan för att dom ska köra skridskor, och det vill ju inte jag vara med om haha. Läskigt att åka skrillor när man inte riktigt vet om man kan göra det innan :P Kunde när jag var liten, men nu är det så längesen så då kan man säkert inte, och jag tänker inte åka runt med en kon haha ^^

Det var SM i helgen ja, det var riktigt trevligt, spelade inte jättemycket, men lite iaf :) Vi gick tyvärr inte vidare, förlorade mot Eskil och Warta så det gick inte alls. Men vi spelade ändå bättre än vad vi brukar, så man får väll vara lite nöjd iaf.

[Skrivet 20:36] Att tillägga var ju att jag missade lite av samhällslektionen på grund av att mitt schema som jag har hemma går fel :P Det stod 11:40, men jag började 11:10. Så det blev lite försenat där också :P Men å andra sidan hade jag det trevligt jär hemma istället :)

Cheers m8

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken skolkare du är va :P