12 augusti 2009

Längesen man uppdaterade


Hallå hallå igen :)

Har inte haft så mycket tid eller ork att skriva. Anledningen till detta är att jag inväntar min iphone så jag kan blogga direkt från den istället. Det blir lite smidigare när jag kan ta bilder med den och lägga upp här. För övrigt har jag varit rätt duktig denna veckan, gjort allt möjligt nyttigt, städat och tvättat bland annat. Kom att tänka på hur jobbigt det måste ha varit förr i tiden när man tvättade, stå vid en kall jävla flod och daska kläder. Nej fy fan, man fattar varför de inte tvättade allt för ofta. Nuförtiden är det något simplare, fixa med tvätten en kvart, vänta en timme, fixa en kvart, och vänta en timme till. Sedan är det klart. Å andra sidan måste man fortfarande vika skiten. Ännu en sak på att göra listan


Sedan har jag också ett tips för de som inte har sett serien It's always sunny in Philadelphia. Själv blev jag tipsad av någon i helgen lite subtilt. Och visst var det en trevlig serie :D Har kollat en säsong redan.

Inga kommentarer: