27 juni 2009

Falsterbo!

Snart ska jag till Falsterbo och checka in stranden där. Verkar trevligt. Där ska jag och min honeybunny grilla lax. Frågan är bara om man hittar dit, livet är svårt utan gps! Fast om man ser på bilden så verkar ju den där halvön vara gjord av en strand, så om man kör tillräckligt rakt så hittar man nog :)

En annan sak jag tänkte på är att det är nästan omöjligt att ta reda på bra utflyktsplatser när man inte är infödd i närheten av där man bor. Hade jag varit hemma hade jag kunnat räkna upp hur många mysiga ställen som helst, men är man 8 mil hemifrån vet man inte ett jota.


2 kommentarer:

jonna sa...

men shit! du har ju haft blogg superlange! massor av inlagg! men tack for att jag antligen far tillgang till denna guldgruva :)

1 vecka kvar nu brorsan! det kommer blir toppen! saknar dig!

nivv sa...

Mjaa, fast det är ett gap på ett år ungefär :P Blev sugen igen